Ideeën en klachten
Als het beter kan …
… dan horen wij het graag!
Ideeën en opmerkingen
Wij streven voortdurend naar verbetering van onze service: wanneer het beter kan, dan willen wij daar graag voor u aan werken. Uw ideeën en opmerkingen horen wij graag.
U kunt ons daar direct over aan spreken. Ook kunt u dit via het contactformulier op de website doen. Wanneer u wilt dat wij persoonlijk contact met u opnemen, noteert u dan ook uw naam en telefoonnummer.
Is er iets misgegaan of heeft u een klacht over onze praktijk
Natuurlijk vinden wij het vervelend voor u dat iets anders is gelopen dan u verwacht of gewenst had. Samen met u willen we een goede oplossing bedenken, voor nu en om in de toekomst een en ander te voorkomen. We nemen elke klacht serieus en bespreken het met u.
De praktijk heeft een vertrouwenspersoon aangesteld waarmee u te allen tijde contact kunt opnemen. Dit is mevr. E. Mensink.
Uw klacht wordt in een klachtendossier opgenomen. Uitgebreide informatie over de klachtenregeling kunt u bij de secretaresse verkrijgen.